خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





چرا باید از اپلیکیشن استفاده کنیم؟

       با گستره ی رسانه های اجتماعی و دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات ، برنامه های کاربردی ( اپلیکیشن ها) کم کم جایگزین روند و شیوه های متاخر خود در جنبه های تبلیغ ، اطلاع رسانی ، خدمات رسانی و مواردی از این دست شده اند . این ابزار علاوه بر اینکه به کارفرمایان اپلیکیشن (برنامه کاربردی ) امکان دسترسی به تجمیع داده ها و بوجود آوردن دیتا سنترها را می دهند ، برای صرفه جویی در مخارج رقابت با رقبا و نیز روش های مدیریتی و نظارت بر کارپرسنل ونهایتا خدمت به مشتری نیز ، کارساز و بهینه هستند.

          اپلیکیشن به عنوان رسانه ای شخصی ، وظایف ذاتی ی انتقال پیام ، اطلاع رسانی ، تبلیغ ، بازخوردگیری ، صرفه جویی های اقتصادی ، حضور در عرصه های رقابتی ، احترام به شخصیت مراجعین و کاربران را در وهله اول ارائه میکند و در دیگر جنبه های مطرح و مورد نیاز ، به شکل ابزاری نامحسوس برای بازاریابی، جمع آوری اطلاعات کاربران ( مانند : جنسیت – سن – میزان رضایت ، دفعات مراجعه و استفاده از خدمات – نحوه آشنایی با سرویس ها – شماره تماس و نشانی الکترونیکی و ...) و نظر سنجی از میزان رضایت یا عدم رضایت مشتری را فراهم میکند و در کل سرمایه گذاری چند منظوره و مطمئن و امنی در زمینه پرستیژ حرفه ای و بروز رسانی در عرصه مورد نیاز مشتری می باشد .

        کسب وکار در دنیای فناوری اطلاعات ، ابزارو کنش های خاص خود را میطلبد . بروز بودن ؛ همراهی با ذائقه و سطح سلیقه مشتری ، بدون مرز بودن و حتی نداشتن تاریخ انقضا و مصرف از جمله ویژگی هایی است که برای شیوه های بازاریابی نوین مورد نیاز است.دردنیای وب و اینترنت ، خصوصیاتی برای ارزیابی و فراهم کردن برندینگ و نیزمهم جلوه کردن لازم است که همانند قطعاتی از یک جورچین (پازل) باید در کنار یکدیگر چیده شوند و نمایی کامل و زیبا از خدمت را ارائه دهند . وب سایت ، اپلیکیشن ، صفحه های شبکه های اجتماعی ، حضور در رسانه های اجتماعی و برخی دیگر از فعالیت های مکمل ، قطعات این پازل هستند و هر کدام به شکلی وابسته به دیگری در تکمیل اهداف تجاری – اطلاع رسانی و خدمت محور ، انجام وظیفه میکنند  . 

        تا پیش از این ، عرصه ارتباطات با حاکمیت رادیو و تلویزیون ، در واقع عصر رسانه های فراگیر را معنا گر بود بطوریکه انتظارات مخاطبان در تسخیر آنان قرار داشت و ارتباط مفهومی یک طرفه ، یک سویه و تک بعدی معنا میشد ، ولی با ظهور رسانه های تعاملی در عصر فناوری اطلاعات ، کاربر یا مخاطب و در واقع مشتری ، حق انتخاب بهترین سرویس و خدمات را از مزایای ارتباطی دو سویه ، بدست آورده است که این توانمندی عرصه رقابت را برای طیف های مختلف تجاری و خدمت محور ، بگونه تلاش بیشتر،خدمت عالی تر و نوآوری معنا کرده است . در این عرصه هرکس بهترین سرویس ها را با عالی ترین سطح معرفی ودر دسترس ترین شکل ارائه کند ، گوی سبقت را از دیگر رقیبان ربوده و از امتداد آنان پیشی گرفته است . در پایان اشاره و یادآوری میشود     " اینهمه آواز از شه بود " بطوریکه توقع بالای مخاطب و مشتری در کسب و کارهای نوین ، ابزارخاص خود را نیاز میخواهد و برای بودن در جمع ارتقاء یافتگان ، نیاز است که بر این ابزار مسلط باشیم .

     


    این مطلب تا کنون 49 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : مشتری ,رسانه ,عرصه ,رسانی ,خدمت ,اطلاعات ,مورد نیاز ,فناوری اطلاعات ,اطلاع رسانی ,خدمت محور ,صرفه جویی ,
    چرا باید از اپلیکیشن استفاده کنیم؟

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر